Bosschenaren genomineerd voor Marketing Literatuurprijs 2019

Drie Bosschenaren zijn genomineerd voor de Marketing Literatuurprijs 2019 van Platform Innovatie in Marketing die op 26 november wordt uitgereikt.

“Ik ben blij met de nominatie”, zegt Eric de Haan. Samen met Jean-Pierre Thomassen schreef de Bosschenaar het boek Excelleren in service. In het boek worden tien verschillende vormen beschreven hoe organisaties een omslag maken naar emotionele relaties met klanten en medewerkers. “De klantbeleving staat veel meer onder de aandacht”, vertelt De Haan.

Ook marketingdocent Franck Kuppers uit Den Bosch en marketing-communicatiestrateeg Werner van Beusekom uit Rosmalen zijn genomineerd. Zij schreven samen hun eerste boek Who is accountable? dat gaat over de relaties tussen sales, marketing en communicatie. “Hier waren nog geen boeken over geschreven”, vertelt Kuppers, die ziet dat er bij vele organisaties  nog geen soepele samenwerking is tussen deze drie afdelingen. 

Op dinsdag 26 november mogen de elf genomineerden hun boek presenteren in de RAI in Amsterdam. De 13-koppige jury maakt dan ook de winnaar bekend.

advertentie

Lees ook deze artikelen