Brandje in appartement Uden loopt goed af

De brandweer is zaterdag rond 13.00 uur met spoed opgeroepen voor een woningbrand aan de Odiliastraat in Uden.

In een appartement op de tweede verdieping was een kleine brand ontstaan door een kaars die tegen het behang aan was gekomen. Het gevolg was vooral veel rookontwikkeling.

De brandweer heeft het brandje geblust en daarna de woning geventileerd. Het bejaarde echtpaar dat in het appartement woont, kon veilig naar buiten komen. Voor de zekerheid zijn ze gecontroleerd door een ambulancemedewerker.

De precieze schade aan het appartement is nog niet duidelijk.

advertentie

Lees ook deze artikelen