advertentie Banner SNLR.nl

Geen gewonden bij woningbrand Schadewijkstraat Oss

Korpsen uit Oss, Berghem en Heesch zijn vrijdagmiddag uitgerukt voor een brand in een woning aan de Schadewijkstraat in Oss. 

De bovenverdieping van het huis stond vol met rook die vermoedelijk het gevolg is geweest van een in brand gevlogen droger. Later bleek  het toch niet om de droger te gaan, maar zou de brand in de slaapkamer zijn ontstaan. 

De bewoner merkte de brand rond kwart voor vier op toen hij thuis aan kwam. Er was verder niemand in de woning aanwezig. Uit voorzorg zijn ook de buren uit hun huis gehaald.

Omdat het om een geschakelde woning gaat, waarbij de kans groot is dat het vuur overslaat, werden er drie korpsen opgeroepen. Rond half vijf kon het sein brand meester worden gegeven.