Inwoners Maashorst geven dienstverlening een 7: 'Ruimte voor verbetering'
Uit een enquête is gebleken dat de inwoners van de gemeente Maashorst diezelfde gemeente op dit moment een 7 geven als het gaat om dienstverlening. "Het laat zien dat we, ondanks de fusie, erin zijn geslaagd om onze inwoners goed van dienst te zijn", zo zegt wethouder Harold van den Broek.
Al met al is de gemeente erg tevreden met de resultaten. Maar Van den Broek ziet ook dat het beter kan. We hebben ontdekt dat er nog ruimte is voor verbetering op verschillende gebieden en hier gaan we ons de komende tijd op focussen. Om onze dienstverlening te continu te verbeteren, blijven we meten en evalueren."
Maashorst wil een betere, dienstverlenende gemeente worden en voerde daarom een enquête uit. De vragenlijst werd onder achtduizend adressen verspreid, was online in te vullen en er zijn telefonische interviews afgenomen om zoveel mogelijk respons te krijgen.
De gemeente is blij met de input vanuit de bewoners. De resultaten van de enquête worden nu verder geanalyseerd en gedeeld met de gemeenteraad. Maashorst gaat de inbreng gebruiken om met concrete speerpunten en verbeteringen te komen, om de inwoners nog beter van dienst te kunnen zijn.