advertentie Banner SNLR.nl

KFC Uden ontruimd na vlam in frituurpan

Bij KFC op het Foodcourt in Uden heeft donderdagavond korte tijd brand gewoed, toen in een van de frietpannen de vlam in de pan sloeg.

De brandweer kreeg rond 18.15 uur de melding en was snel ter plaatse. Tijdens het verversen van het frituurvet was door een van de medewerkers per ongeluk een schakelaar van de gasklep omgezet, waardoor brand in de pan ontstond. 

Omdat er veel bezoekers aanwezig waren, werd het restaurant tijdelijk ontruimd. Die ontruiming was echter van korte duur. Door de grote afzuiging die boven de pannen hing, was de brand al geblust voor de brandweer in het pand was. Die heeft uiteindelijk nog een check gedaan en na een kwartier konden de gasten weer terug naar hun buckets met hot wings, die waarschijnlijk wel wat afgekoeld waren. 

Er is niemand gewond geraakt.