advertentie Banner AGO Badkamers en Tegels 2020 SITE TOP

Motor in Uden vliegt in brand bij het klussen

Een klusbeurt aan een motorfiets in Uden is maandagmiddag helemaal verkeerd afgelopen. Het voertuig brandde volledig uit.

Het incident gebeurde in een brandgang aan de Xylofoonstraat. Een man was daar aan het sleutelen aan zijn motor. Toen de motor werd gestart, ontstond er brand. Het voertuig ging helemaal in vlammen op en het zorgde voor flink wat rookontwikkeling in de buurt.

De brandweer heeft nog twee nabijgelegen schuurtjes gecontroleerd maar die werden niet door het vuur beschadigd. Volgens de brandweer hadden de bewoners veel geluk gehad dat het vuur niet naar de schuurtjes was overgeslagen.